A MEGRENDELÉS MENETE
Termékeinket a Honlap „JOVÁN TERMÉKEK” menüpontjában az egyes termékkategóriákon belül lehet kiválasztani, illetve lehet konkrét termék(ek)re keresni, valamint rendezni ár és név szerint.
Az egyes termék(ek) jellemzőiről az adatlapon adunk információkat.
1. A termék kosárba rakása
Rendelési szándék esetén a termék(ek)et ki kell választani a megfelelő színben a színmintára történő kattintással, majd a "Kosárba rakom" gombra kattintva elhelyezheti a kiválasztott terméket az Ön virtuális kosarába. A termék(ek) virtuális kosárba történt behelyezésével a vásárlási folyamat még nem ér véget!
Ezután lehetőség van a vásárlás tovább folytatására a "Vásárolok" gombra kattintással, vagy véglegesíthető a rendelés a "Pénztár” gombra történő kattintással.
2. A kosár tartalma
Itt módosítható a rendelendő mennyiség, vagy törölhető(k) a már kosárba tett termék(ek). Itt választhatja ki az átvétel módját is. Dönthet a személyes áruátvétel mellett, de választhatja a házhozszállítást is.
3. Adatok megadása
Ennél a pontnál szükséges megadni a számlázási illetve szállítási adatokat, azaz, hogy milyen névre és címre állítsuk ki a számlát, illetve hová történjen a megrendelt termék(ek) kiszállítása. Itt van lehetőség megadni az adószámot is, amennyiben rendelkezik vele.
Gazdálkodó részére történő rendelés esetén kérjük, feltétlenül adja meg az adószámot, tekintettel arra, hogy az a számla kötelező tartalmi eleme!
Amennyiben olyan információt kíván közölni, mely hatással van a rendelés teljesítésére, azt a „Megjegyzés” rovatban rögzítheti.
4. Megadott adatok javítása
A pénztár oldalon a "Vissza" gombbal lehet a megadott adatokat módosítani, javítani (név, cím, szállítási mód). Hiba esetén itt lehet módosítani az esetleg rosszul megadott adatokat.
5. A rendelés véglegesítése
A rendelés tényleges leadásához Önnek el kell olvasnia és el kell fogadnia az Általános Szerződési Feltételeket, valamint az adatkezelési tájékoztatónkat. Ezt a jelölőnégyzetbe kattintva (pipa) teheti meg.
A megrendelés elküldésével Önnek fizetési kötelezettsége keletkezik!
6. Visszaigazolás
A rendelés leadását követően egy visszaigazoló e-mailt küldünk a megadott e-mail címre, a rendeléssel kapcsolatos összes információval.
Webáruházunk minden leadott rendelést rögzít, sorszámmal és azonosítóval lát el.
A webáruházban történő vásárlás távollévők között létrejött szerződésnek minősül, melyet a megrendelés elküldésekor a rendszer által generált sorszámon és azonosítóval iktatunk.
A rendelés főbb adatait (rendelés dátuma, módja, azonosítója, a megrendelő neve, megadott e-mail címe és telefonszáma, számlázási adatai valamint a rendelt termék(ek), a szállítási költség és a fizetendő összeg) az Ön által megadott e-mail címre küldött levél tartalmazza. Kérjük ezért, hogy ne törölje ezt a visszaigazoló e-mailt.
7. A rendelés feldolgozása
A webáruházunkban megrendelés minden nap 0 – 24 óráig leadható. A beérkezett megrendelések feldolgozása munkanapokon 8 – 16 óra között történik, munkaszüneti napon leadott rendelés esetén az azt követő első munkanapon történik.
A feldolgozottság állapotáról nyitvatartási időben a +36204610083 telefonszámon érdeklődhet, illetve itt egyeztetheti az időközben esetlegesen bekövetkező, a rendelés teljesítését befolyásoló eseményeket is.
8. A rendelés teljesítésének átfutási ideje
Termékeinket jellemzően megrendelés alapján készítjük, de egyes termékekből raktárkészlettel is rendelkezünk. Így a megrendelt termék(ek) kiszállítása függhet a raktárkészlet nagyságától, illetve a megvásárolni kívánt terméktől is.
A megrendelt termék(ek)et leterheltségtől függően (szezonális termékek lévén ez tavasztól őszig jelentősebb lehet) 7-15-21 munkanapon belül adjuk át szállításra.
A megrendelt termék(ek) elkészültéről az Ön által előzetesen, a rendelés leadásakor megadott e-mail címre küldünk értesítést.
9. Áruátvétel
A megrendelt termék(ek) elkészültéről e-mailben küldünk értesítést az Ön által a megrendelés leadásakor megadott elektronikus levélcímre, ezért kérjük, hogy ezt az adatot is körültekintően adja meg!
9.1. Fizetés
A megrendelés ellenértékének fizetési módja az áruátvétel módjához igazodik.
Személyes áruátvétel esetén fizethet bankkártyával vagy készpénzben.
Házhozszállítás esetén az előre utalás vagy az utánvét fizetési módot választhatja. Felhívjuk azonban a figyelmét, hogy járvány esetén az utánvét fizetési mód korlátozásra kerülhet, tekintettel arra, hogy a logisztikai partnereink leállíthatják a készpénzes utánvétkezelést, melyről Tisztelt Vásárlóinkat már a megrendelés elküldése előtt, de legkésőbb a termék(ek) kiszállítását megelőzően tájékoztatjuk.
Utánvéttel történő házhozszállítás esetén a kezelési költség a fizetendő összeg 1,3%-a, de minimum 1.270,-Ft.
9.2. Szállítás
Ha személyesen szeretné átvenni az árut, úgy szállítási költség nem kerül felszámításra.
A megrendelt termék(ek)et kajászói telephelyünkön (2472 Kajászó, Rákóczi utca 20.) tudja átvenni nyitvatartási időben (erről kérjük, tájékozódjon a Kapcsolat menüpontban).
Házhozszállítással leadott rendelés esetén kérjük, vegye figyelembe, hogy termékeink speciális mivolta (beton alapanyag, jelentős súly) miatt a csomagolásuk jellemzően 60*80 cm, illetve 80*120 cm méretű raklapra történik. Emiatt a szállítási költség jelentősebb mértékben eltér a más terméktípusoknál megszokott mértéktől. Minden egyes termék adatlapján szerepel a termék súlya alapján várható szállítási költség, több termék rendelése esetén ez a teljes csomagolt (raklap súlyával együtt értendő) súly alapján kerül meghatározásra és felszámításra.
Szállítási díj táblázatunkat itt tekintheti meg: https://jovanwebshop.hu/szallitas-es-fizetes
A házhozszállítás logisztikai partnerek bevonásával, valamint saját járművel történik.
Az utánvéttel történő házhozszállítást ide nem értve a kiszállításhoz a vételár szállítási költséggel növelt összegének bankszámlára történő beérkezése szükséges. A termék(ek) árát, valamint a szállítási költséget tartalmazó díjbekérőt Munkatársunk az Ön által a megrendelés során megadott e-mail címére küldi el, mely minden, az átutaláshoz szükséges adatot tartalmaz. Utánvéttel történő házhozszállítás esetén a termék(ek) vételára és a szállítási költség együttes összegét a kiszállítást végző logisztikai partnerünk részére a kiszállítással egyidejűleg kell megfizetni.
Kérjük gondoskodjon arról, hogy a kiszállítás előre jelzett időintervallumában legyen a szállítási címen a termék(ek) étvételére jogosult személy és utánvét esetén álljon rendelkezésre az utánvét összege, hogy a termék(ek) vételárát és a szállítási költséget ki tudja egyenlíteni. Amennyiben a kiszállításkor a logisztikai partnerünk nem tudja a szállítás előre jelzett időintervallumában átadni a termék(ek)et, vagy utánvét esetén nem áll rendelkezésre az utánvét teljes összege, úgy a termék(ek) telephelyünkre az Ön költségére visszaszállításra kerülnek). A visszaszállítás költsége ez esetben a kiszállítás költségével egyezik meg.
A vételár munkanapokon 12 óráig történő beérkezése esetén a szállításra az átutalást követő 2. munkanapon kerül sor.
A logisztikai partner esetleges késedelmes szállításáért nem vállalunk felelősséget.
Az előleg- és végszámlát a termék(ek)kel a csomagolásra rögzítve (tasakban) küldjük meg, kérjük ügyeljen rá, hogy ne dobja ki a csomagolással együtt!
Fontos!
Amennyiben megrendelés után elállna a vásárlástól, úgy az erre vonatkozó részletes információkat a Vásárlói tájékoztatóban találja: https://jovanwebshop.hu/vasarloi_tajekoztato
A Vásárlói tájékoztatót a megrendelést visszaigazoló elektronikus levelünk mellékleteként is megküldjük.